maandag

Rob Zegers verlengt contract



Rob Zegers langer bij De Treffers

09 feb 2008, 09:55 - OPLOO - Rob Zegers heeft zijn contract met De Treffers met twee jaar verlengd.


De voetballer uit Oploo gaat dus zijn zesde en zevende jaar in bij de Groesbeekse hoofdklasser. "En dat voelt goed", reageert de 28-jarige aanvoerder van de Gelderse topamateurploeg op zijn nieuwe verbintenis. "De Treffers is een prima club, waar ik het prima naar mijn zin heb. Dan kun je wel verwisselen van club, maar dat heeft in mijn ogen dan helemaal geen zin. Nee, ik zie me mijn loopbaan wel afsluiten in Groesbeek."

De in Blerick woonachtige Oploonaar speelde voor VVV uit Venlo 137 duels in het betaalde voetbal. Van 1998 tot en met 2003 maakte hij deel uit van de selectie van de Venlonaren.

Bron:
de Gelderlander